Świąteczna Wishlista.


Zauważyłam, że przydałoby się zrobić update Wishlisty, którą mam w zakładce na blogu. Z niektórych rzeczy zupełnie się rozmyśliłam, inne już dawno z niej zniknęły. Będę musiała napisać ją na nowo, a tym czasem zapraszam Was do przeczytania mojej świątecznej listy.


Bilety autobusowe, pociągowe, lotnicze - Myślę, że to najfajniejszy prezent dla osoby lubiącej podróże. Sama nigdy takiego nie dostałam, ale może kiedyś Mikołaj tudzież Mikołajka mi taki podaruje. W zależności od budżetu jaki dana osoba chce na nas przeznaczyć zawsze znajdzie się coś w odpowiedniej cenie.

Świece/woski Yankee Candle - Najlepiej coś słodkiego i owocowego, takie zapachy właśnie lubię najbardziej, a gdyby były jeszcze niedostępne w Polsce to byłoby super. Ją świece palę cały rok, niezależnie, czy jest to lato, czy zima. Jako świeczkomaniaczka bez świeczek nie można się obejść.


Pędzle Zoeva - Chyba za często widziałam je u Was na blogach i przez to też mi się zamarzyły. Wyglądają prześlicznie. Sprawdzają się pewnie równie dobrze jak wyglądają. 

Pędzel Mac, 217 - Mam bardzo podobny pędzel z Maestro, ale dalej mam ochotę na niego. Niestety spora cena cały czas mnie zniechęca do jego zakupu.


Naklejki wodne - Bardzo ułatwiłyby mi życie w momencie, kiedy mam ochotę na jakiś wzorek na paznokciach, a zbytnio nie mam czasu na jego wykonanie. Wtedy wystarczy wyciągnąć takie naklejki, pomalować paznokcie pierwszym lepszym lakierem i gotowe.

Płytki do stempelkowania - Zdrapkę oraz stempel mam od dawna, kupiłam je chyba za 10zł podczas targów kosmetycznych. Na płytkę jakoś nie mogę się zdecydować, zbyt duży wybór. 

*Wszystkie zdjęcia pochodzą z google.pl
Ciepłe skarpetki - Ostatnio strasznie zamarzam i przydałyby mi się takie do spania oraz chodzenia po domu. Naprawdę rzadko się zdarza abym spała w skarpetkach, ale ostatnio robię to coraz częściej i sama sobie się dziwię.

Ciepła piżama z długim rękawem - Wszystkie piżamy co mam obecnie w szafie są bardziej letnie, a coś cieplejszego by mi się przydało. Wzdycham do tego zestawu z Tesco, lubię motyw renifera na piżamach i świątecznych, domowych dekoracjach. Na zimę będzie w sam raz, a na lato piżamy mam.

*Post bierze udział w akcji u Arcy Joko.

http://arcy-beauty.blogspot.com/2014/11/celebruj-chwile-nowy-sezon-zima-swieta.html

Co Wy byście chciały znaleźć pod choinką ?
Buziaki, Szarona.

49 komentarzy:

  1. Bilety na świątecznej wishliście to chyba coś nowego :) Nie widziałam ich jeszcze na żadnej! Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z Zoevy na razie mam 2 pędzle,ale są cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie te pędzle ;D ja na razie takowej listy nie robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie fikuśne skarpetki i piżamy :) zwłaszcza zimą ;) a do tego mięciutki ciepły szlafroczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm zaciekawiłas mnie tymi wodnymi naklejkami !!! OJ TAK TAKI BILET TO FAJNY BYŁ BY PREZENT!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z tymi biletami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. swiateczne pidzamy taaaak uwielbiam :3 teraz jestem na etapach poszukiwania swiatecznego swetra haha :333
    a bilety fkatycznie genialny apomysl ;) Plus pedzle zoeva < 3 ojjeny gdyby ktos mi takie sprawil to bym go wielbial do konca zycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również marzą się pędzle, ale nie dostanę ich pod choinkę, może uda mi się kupić po Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna lista, szczerze mówiąc nigdy nie miałam okazji używać tych wosków a z tego co widzę są one dość popularne:) pędzle też się wspaniale prezentują
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. super lista :D takie piżamki tez by mi się przydały :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te skarpetki. Przydałyby mi się bo zimą bardzo marznę w stopy

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też przydałoby się pare świec i pędzli :)

    http://julia-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Pędzle Zoeva jak najbardziej polecam :) Mi się zamarzyły na urodziny :) I mam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. bilety jako prezent to świetny pomysł! ja nigdy bym na to nie wpadła ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. naklejki i stemple chcę i ja - bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piżamkę i ciepłe skarpetki dostałam dwa lata temu, pędzle rok temu (chociaż tymi z Zoeva bym nie pogardziła w tym roku), a świece sobie już sama kupiłam na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o świecach YC też myślę, ale kurde... szkoda mi 100zł ;/ tzn... nawet jakbym miala wybrac jako prezent.. to za 100zł wole dostać coś innego ;)
    Ja w tym roku chciałabym znaleźć pod choinką perfumy i video rejestrator samochodowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pędzli zoeva nigdy dość hehe :) świetny pomysł z biletami, choć szczerze powiem nigdy nie zdarzyło mi się ich otrzymać w prezencie

    OdpowiedzUsuń
  19. Pędzle zoeva też chętnie bym przygarnęła:) Życzę, żeby Mikołaj Ci wszystko z listy przyniósł:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świece to i ja bym przygarnęła ! Najlepiej wszystkie ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. świece i pędzle zoeva chciałabym i ja! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. pędzle też bym chciala <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Na te naklejki wodne sama bym się też skusiła :)

    Zapraszam do siebie, pojawiła się już recenzja na temat wybielania zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej!
    Nominuję Cię do Liebster Blog Award!
    Szczegóły tutaj:
    http://francja-elegancja.blogspot.fr/2014/12/and-winner-is.html
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. też mi się marzą świece, ale na razie zamówiłam woski :) ja bym chciała prezent raczej niekosmetyczny - mianowicie podkładkę chłodzącą do laptopa, bo podczas grania aż parzy :(

    OdpowiedzUsuń
  26. taką pidżamkę i skarpety też chcę:D

    OdpowiedzUsuń
  27. ja również jestem świeczkomaniaczką ;) i świeca to zawsze dobry prezent :P
    piżamka z reniferkiem jest boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bilety to bardzo ciekawa opcja, w sumie myślę, że taki prezent jest bardzo oryginalny.
    Pędzle i naklejki wodne i mi się marzą :) A świeczek, wiadomo, nigdy za wiele :D
    Tak samo jak ciepłych skarpetek, ja też coraz częściej w nich śpię. Co więcej jak wychodzę na dwór, zakładam dwie pary, bo mi zimno w stopy :D
    Dziękuję za podłączenie się do akcji :)

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja nie cierpię prezentów typu piżama czy skarpetki :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Ojj kiedyś dałabym się pociąć za pędzel z MAC. Jednak wole kilka sztuk tanszych, a podobnych kształtem. Mam faze na pedzle do rozcierania dlatego wyczekuje gwiazdkowego prezentu od męża jakim bedzie set z Zoeva do oczu <3 oprocz tego na pewno zakupie taki mini zestaw z Jessup pro z ebay. Ohh uwielbiam ten rodzaj pędzli, a takich nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Takie pędzle to faktycznie fajna sprawa :)
    Mnie ostatnio marzy się statyw do aparatu, obiektywy... ;D a tak szczerze, do szczęścia niewiele mi potrzeba, wystarczy, że mam obok siebie bliskich :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bilet lotniczy też chciałabym dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ooo, mi też się marzy jakaś cieplutka piżamka! Chociaż ostatnio zakupiłam sobie jedną z kapturem w kształcie... głowy sowy :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajnie dostać bilet, ale gorzej jak termin nie będzie pasował. ;p
    Ty kup w końcu sobie jakieś płytki :D Polecam zacząć chciażby od tych z Promoto :D
    Skarpety i piżamka ♥ uwielbiam takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. z pidżamki to sama bym się ucieszyła <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie ciepłe skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pidżama i skarpetki - nie jestem oryginalna :D
    Oprócz biletów mamy zbliżone chciejstwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. U mnie też już na blogu wishlista :)
    Mam tylko jeden pędzelek Zoeva, ale to mój ulubiony, chciałabym za jakiś czas kupić drugi, już mam upatrzony model. Płytki do stempli to super sprawa :D
    Ten pomysł z biletami jest ekstra! :D

    OdpowiedzUsuń
  39. też chcę takie skarpetki:D

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam Bahama Brezee od YC :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pędzle i świece też mi się marzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piżamy w Tesco są świetne! Podobnie z resztą jak skarpetki. Zawsze kuszą mnie te z rogaczami i w tym roku dostałam parę, w której chodzę z wielką przyjemnością :D Spełnienia wszystkich chciejstw życzę, szczególnie tych podróżniczych ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  43. I ja chętnie dostałabym pod choinkę coś z Twojej listy :D W sumie u Mamy zamówiłam już sobie świąteczną piżamę hehe :D

    Ps. Mam tę świecę z YC z obrazka i od razu mi się micha ucieszyła, jak ją zobaczyłam u Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  44. Hej!
    Jeśli masz ochotę zapoznać się z podsumowaniem akcji Celebruj Chwile, w której brałaś udział, to już jest opublikowane. Tym razem przygotowałam również ankietę dla chętnych :)
    Ps. Jeśli już widziałaś podsumowanie to wybacz, ale rozsyłam tę wiadomość do wszystkich uczestników. Po przeczytaniu możesz nawet usunąć komentarz nie obrażę się :D
    http://arcy-beauty.blogspot.com/2015/01/celebruj-chwile-podsumowanie-czwartego.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...