Wibo, Nail Obsession, Peaches and Cream.

Jak wiadomo, ostatnio zrobiło się głośno o lakierach Wibo stworzonych przez blogerki. Większość z nich jest raczej jaskrawa i pstrokata, co niestety nie bardzo przypadło mi do gustu, bo nie lubię perłowych wykończeń. Z pośród wszystkich blogerek, które stworzyły kolekcję, czytam tylko TheOleskę KLIK i to właśnie jej lakier mi się spodobał najbardziej. 
Dzisiaj z ciekawości podczas powrotu do domu poszłam zobaczyć jak owe lakiery prezentują się na żywo. Wystawa była pełna poza jednym wyjątkiem - Peaches and Cream. Stał jedyny w towarzystwie innych kolegów. Oczywiście "obmacany"... ale postanowiłam go wziąć, gdyż widziałam, że dziewczyny mają problem z dostępnością tego koloru.



Lakier porządnie kryje. Dwie warstwy spokojnie wystarczą do pokrycia płytki. 
Miałam kiedyś jeden lakier z Wibo, w kolorze bordo i strasznie szybko zgęstniał, zobaczymy jak będzie z tym.


A jak Wam się podobają lakiery stworzone przez blogerki ? 
Pozdrawiam, Szarona.

13 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolorek, lubię takie delikatne, pastelowe odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja właśnie wygrałam 2 lakiery od Miratell ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor to cudeńko :P takiego jeszcze u siebie nie mam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kolor :) kupiłam teraz 3 lakiery Joko Virtual z biedronki (po 3,99 okazja :D) i kolory są fantastyczne, takie nasycone :) a jak z tym efektem żelu? bo jestem ciekawa:d

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie w Rossmannie tak samo - wszystkie kolory, oprócz Oleskowego, dostępne ;) nie zdecydowałam się na żaden inny bo mnie nie ujęły. Poza tym cena też dość wysoka jak za lakiery, które nie mają w sobie tego "czegoś" ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne są te lakiery ;D
    To w ogóle marzenie stworzyć własny kolor lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna akcja i jak można się było spodziewać lakiery mają modne i genialne kolory ;) ale też wybrałabym ten słodki róż

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne kolory :D Ja nie mogę się jeszcze zdecydować jaki kupić, ale ten jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten lakier i bardzo lubię jego kolor. Jednak jakość... Jak dla mnie jest zbyt kiepska :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...