Piękniejsze brwi z RevitaBrow.

Przychodzę do Was z recenzją RevitaBraw, czyli serum do brwi firmy RevitaLush produkującej osławione odżywki do rzęs, po której rzęsy rosną jak szalone. Trafiła do mnie podczas spotkania blogerek, gdzie w drodze losowania do wyboru były jej różne rodzaje: do rzęs, włosów oraz brwi, która to przypadła mi. Powiem Wam, że byłam zadowolona, że to właśnie ona mi się trafiła, ponieważ mam na brwiach miejsca, w których włoski mi nie rosną.

Cena: 270zł za 3ml produktu, ja mam próbkę 1,5ml. Jest ona bardzo wysoka i większość z nas na pewno nie mogłaby sobie na nią pozwolić, tudzież byłby to bardzo przemyślany zakup.


Zapach: Prawie nie wyczuwalny, w sumie to nie wyobrażam sobie, żeby taki kosmetyk miał piękny owocowy zapach. Jest on zdecydowanie neutralny, a więc dla każdego.

Konsystencja: Przezroczystego, rzadkiego płynu, który na brwiach nie jest widoczny.


Opakowanie: Odżywka zapakowana jest w kartonik, na którym znajduje się dużo informacji na temat preparatu. Jeśli chodzi o samą odżywkę to opakowaniem przypomina maskarę. Napisy w trakcie użytkowania powoli się ścierają, co nie wygląda zbyt estetycznie. Aplikator w trakcie użytkowania był coraz brudniejszy, mimo iż za każdym razem miałam czyste brwi. Opakowanie, mimo, że połowa wielkości standardowej odżywki, starczyło mi na ponad 3 miesiące, co jest niezłym wynikiem.


Działanie:
Według producenta: 
Do produktów marki Revitalash dołączył kolejny innowacyjny produkt przeznaczony specjalnie do stymulowania wzrostu brwi Revitabrow. Odżywka ma te sam składniki aktywne, co Revitalash Eyelash Conditioner oraz dodatkowe wyciągi roślin tj. żeń-szeń, zielona herbata, wiciokrzew, nagietek, pszenica, palma sabałowa. Revitabrow pomaga odbudować rzadkie i uszkodzone brwi z powodu epilacji i procesów starzenia. Revitabrow polecany jest również dla Pań, które mają makijaż permanentny brwi.
Revitabrow stosuje się za pomocą specjalnego aplikatora raz na dobę. Revitabrow to odkryte piękno dla naturalnych brwi.

Sposób użycia :
Revitabrow stosujemy raz na dobę na umytą i suchą skórę specjalnym aplikatorem.
Nakładamy Revitabrow za pomocą kliku pociągnięć w obszarach brwi, gdzie mają pojawić się grubsze, pełniejsze i piękniejsze brwi.


Do pisania recenzji przystąpiłam zaraz po skończeniu opakowania i codziennym stosowaniu, a więc nie jest to recenzja oparta tylko po kilku użyciach.
Odżywka po aplikacji delikatnie trzyma wszystkie włoski w ryzach, chociaż nie jest to potrzebne jeśli preparat nakładamy na noc. Jeśli chodzi o działanie, bo przecież to nas najbardziej interesuje, to moim zdaniem i w moim przypadku nie robi z brwiami zupełnie nic. Tam gdzie chciałam, aby wyrosło mi kilka nowych włosków to nie zadziało się nic. Lecz tam, gdzie już wcześniej rosły mi włoski mogłam zauważyć wzmożony/szybszy wzrost włosków, które nie były mi niezbędne.

Same możecie ocenić efekty: 


Przed kuracją:


Po kuracji i zaraz po hennie, więc niektóre włoski są bardziej widoczne, niż zwykle [nie pomyślałam, aby zdjęcie zrobić przed henną]:


Składniki: na opakowaniu


Podsumowanie: Tak więc czy jest ona warta takich pieniędzy ? Uważam, że nie jeśli w danym miejscu nie rosły Ci włoski, to przy jej stosowaniu nagle nie wyrosną. Jeśli chcesz wspomóc się nią podczas odrastania brwi, to może być preparat dla Ciebie.

Stosowałyście podobne odżywki na porost brwi lub rzęs ?
Pozdrawiam, Szarona.

24 komentarze:

  1. Widać zagęszczenie :-) Ja właśnie denkuję NewVitaLash, ale efektu wow nie było i nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydałby mi się jakiś wspomagacz do brwi, ale akurat na brewki trochę żal mi kasy;) używam pomadki alterra, coś tam robi choć nie ma spektakularnych efektów;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie zagęszczone, ale ciekawe ile ten efekt się utrzyma ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie mam problemu z rzęsami ! Ale efekt ładny ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze mam duże opory przed kupowaniem drogich kosmetyków. Przeliczam, kalkuluję i dopiero jestem w stanie podjąć decyzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiedziałam że jest tez wersja do włosów :D Ja do brwi raczej nie potrzebuję, do rzęs w sumie też nie xd ale chciałabym wypróbować do rzęs mimo wszystko choć na długość nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena faktycznie jak dla mnie odstraszająca. I w sumie niepotrzebny mi taki kosmetyk, moje brwi i tak żyją własnym zyciem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam takiego typu produktu;) na porost rzęs używam olejku rycynowego;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uffff.... dobrze, że nie mam takiego problemu....

    OdpowiedzUsuń
  10. Cena na prawdę powala. Myślę, że wystarczył by sam olej rycynowy, który jest o wiele tańszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odżywka do brwi, w takiej cenie, na pewno nie jest potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na brwi jeszcze nie używałam, ale gdybym miała taką potrzebę z pewnością bym sięgnęła po jakiś kosmetyk:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tą odżywkę bym się nie skusiła, ale ta do rzęs jest mega! :) Właśnie stosuję i widzę efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hmm może coś tam widać, ale odżywka do rzęs daje zdecydowanie lepsze efekty :)
    a muszę Cię kiedyś wypytać o hennę brwi bo myślę, czy sobie nie zrobić ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. O rzeczywiscie widac roznice: ))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdjęcia teraz ładne, bo mam nowy aparat, wcześniej była komórka to wiesz różnica jest kolosalna :) Ale i tak teraz to są początkowe dopiero posty z nim, także będę się starała żeby było coraz lepiej :D
    A Ty masz przecież ładne zdj, super jakość i wgl także nie narzekaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widać różnicę, brwi jakoby odżyły nieco . mnie korci ta odzywka do rzęs z owej firmy..

    OdpowiedzUsuń
  18. ten preparat jest dla mnie stanowczo za drogi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam rzadkie brwi na końcach, ale czuję, że u mnie by za wiele nie pomógł;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie efekty nie są u Ciebie powalające :(
    Ja używam do rzęs i widzę wydłużenie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja do zagęszczenia moich brwi używałam revitalasha i efekt był :)
    może ta odżywka do rzęs jest mocniejsza, niż ta dedykowana dla brwi? hmm.. :>

    OdpowiedzUsuń
  22. Wersja do włosów? :D Że niby jak jej uzywać? :D I też taka droga? :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...