Co jest w mojej torebce.

Ostatnio mam słaby dostęp do komputera ponieważ mój laptop znowu poszedł do naprawy. Jestem ciekawa dlaczego nie umieją go porządnie naprawić, by przetrwał więcej niż pół roku ...
No, ale nie o tym mowa.
Dzisiaj chcę wam przedstawić zawartość mojej torebki.

Torebka jest z firmy Olivia & Joy i została zakupiona rok temu na wakacjach w sklepie Daffy's za ok. 30$, na metce była oryginalna cena 75$. Jak widać jest już trochę "znoszona", ale nosiłam ją prawie codziennie przez cały rok i "nie szanowałam jej" więc myślę, że jak na rok noszenia to nie jest najgorzej.  


 W torebce znajduje się dość mało rzeczy, bo torebka już sama w sobie jest dość ciężka.


1. Szczotka do włosów - lubię poza domem rozczesać sobie włosy, aby nie straszyć ludzi.
2. Mokre chusteczki- przydają mi się do przetarcia rąk jak i butów z błota.
3. Chusteczki chigieniczne
4. Długopis
5. Portwel
6. Klucze
7. Bilety warszawskiej komunikacji miejskiej- gdy nie mam załadowanej karty miejskiej, wolę skasować bilet zamiast płacić karę, a że na mojej linii dość często są kontrole mam je zawsze przy sobie.
8. Chusteczki do przetarcia okularów
9. Płyn dezynfekujący z TBS- pięknie pachnie i kosztuje tyle co płyny w drogeriach [10zł], dotykanie tych wszystkich rurek i uchwytów w komunikacji miejskiej zawsze mnie przerażało, więc wolę ich nie dotykać, lecz jeśli czasem mi się to zdarzy mam ten płyn pod ręką.
10. Puder z CoverGirl - zakupiony na wakacjach, całkiem nieźle matuje, dobry do poprawienia makijażu w ciągu dnia, ponieważ posiada lusterko.
11. Wsówka
12. Balsam do ust z Burt's Bees - jeden z moich ulubionych balsamów do ust poza Carmexem, niestety w Polsce jest słabo dostępny [internet].
13. Opaska do włosów - zakupiona na przecenie w Mandee za jakieś 3$ dwa lata temu.

a Wy co trzymacie w swoich torebkach ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...