Cel na lipiec: przeżyć za 50zł. [podsumowanie]


Dzisiaj o podsumowaniu akcji przeprowadzonej przez belleoleum.blogspot.com
Jestem bardzo zadowolona, bo udało mi się w tym miesiącu wydać jedyne 22,45zł na zakupy kosmetyczne.

Kupiłam tylko 5 rzeczy: maskę i odrzywkę do włosów, pilnik i zmywacz do paznokci oraz maskę do rąk.

 
Chociaż już wiem, że w następnym miesiącu nie przyłączę się do akcji, ponieważ czekają mnie dość wysokie wydatki kosmetyczne między innymi kupienie nowego tuszu, podkładu, szamponu... i wiele innych.
Czeka mnie też wyjazd do Lwowa i prawdopodobnie do Wilna, gdzie mam nadzieję kupić kilka kosmetyków, bo dla mnie lepszą pamiątką jest kupienie i przetestowanie kosmetyku nie dostępnego w Polsce, niż kupienie kolejnej figurki, która będzie tylko stać i się kurzyć. 

A jak poszło Wam w tym miesiącu ?
pozdrawiam.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...