TAG: Liebster Blog. [vol. 2]

Zostałam otagowana po raz kolejny, tym razem przez Gurmetke i kompletnie o tym zapomniałam. Postanowiłam się jednak zebrać w sobie i odpowiedzieć na pytania



1. Ulubione książki.
Nie mam ulubionych.

2. Godne polecenia filmy.
Lubię filmy o modzie jak np. Diabeł ubiera się u Prady czy Wyznania zakupoholiczki.

3. Jakie jest Twoje marzenie ?
Chciałabym zamieszkać na stałe w USA i stamtąd zwiedzać świat.

4. Ulubiony outfit na co dzień.
Spodnie, t-shirt z nadrukiem, sweterek lub bluza i trampki.

5. Przykładowy dzienny jadłospis.
rano: owoc
w środku dnia: jakaś kanapka lub obiad
wieczorem: wszystko co się nawinie.

6. Jak dbasz o sylwetkę ?
Nie dbam o nią jakoś specjalnie, mam dobrą przemianę materii. 

7. Jakie masz podejście do alkoholu i papierosów ?
Nie palę, piję tylko okazyjnie.

8. Lubisz sport? Jeśli tak, jaki ? 
Lubię jeździć na rolkach lecz za sportem i bieganiem za piłką nie przepadam.

9. Motto / cytat 
"No amount of makeup can mask an ugly heart" Kevyn Aucoin

10. Jedzenie na mieście czy w domu ?
Zależy od sytuacji.

11. Trzy godne polecenia kosmetyki.
1. Lakiery Essie
2. Balsamy do ust z Burt's Bees
3. Cienie z Inglota.

Pozdrawiam, Szarona.

5 komentarzy:

  1. Diabła u Prady... też uwielbiam! Maryl Streep jest fenomenalna, no i Emily, moje dwie idolki ;) tylko Andy mnie drażni, jakas nierozgarnięta jest ;) do USA chciałabym kiedyś pojechac, tez mi się marzy. Fajny cytat, mądry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Maryl', teraz widzę jakie dziwadło napisałam ;)

      Usuń
  2. Muszę się bliżej przyjrzeć tym kosmetykom co polecasz, bo jak do tej pory nie miałam z nimi styczności :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ja naprawdę solidne przyłożyłam się wcześniej do zadania i moje włosy faktycznie urosły,ale teraz prostownica zepsuła 10 miesięczne starania :( gdybym miała proste lub kręcone włosy to byłoby łatwiej, a moje są jedynie WIELKIE, NAPUSZONE I POFALOWANIE. Porażka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Cienie z inglota faktycznie są warte polecenia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...