B&BW and AEO.

Tak jak chciałyście, tym razem post o zawartości torebeczek. 

Pierwszym sklepem jaki odwiedziłam to Bath& Body Works. Poszłam tam z zamiarem kupna żeli do dezynfekcji rąk.  To też uczyniłam. Wybrałam jeden o zapachu wanilii i drugi o zapachu lawendy. Zobaczymy jak będą się sprawować.



W drugiej torebce znalazły się dwie rzeczy ubraniowe. Jak już kiedyś pisałam, rzadko kupuję ubrania w Polsce, bo przeważnie nic mi się nie podoba. Jednak, że w Warszawie otworzyli niedawno jeden z moich ulubionych sklepów z ciuchami - American Eagle Outfitters, postanowiłam się tam wybrać. Jak wiadomo amerykańskie marki ubrań jak i kosmetyków przeważnie zabijają ceną. Ogólnie ceny są tam dość wysokie, w porównaniu do tych w USA, ale można upolować fajne rzeczy na wyprzedażach.



Bardzo się zdziwiłam, gdy na koszulce zobaczyłam cenę 25 zł, a na sweterku 45zł, więc zbytnio się nie zastanawiałam nad zakupem. Myślę, że ceny jak najbardziej w porządku.



A Wy co sobie ostatnio kupiłyście ?
Pozdrawiam, Szarona.

11 komentarzy:

  1. Sweterek przecudowny! Ja niestety czekam na styczniowy zastrzyk gotówki i dopiero będę mogła ruszyć na wyprzedaże. Warto się przejechać do AE?
    I jeszcze jedno pytanko - ile w Bath&Body Works kosztują żele do dezynfekcji?
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek śliczny ;) Muszę kiedyś nawiedzić Warszawę ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ten lawendowy bym wypróbowała z chęcią, uwielbiam ten zapach ;) tyle że czasem działa na mnie wręcz usypiająco ; o

    aa sweterek taki śliczny, dziewczęcy <3

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek jest śliczny! a ile kosztują takie żele do dezynfekcji? ja mam kilka, ale wszystkie wręcz cuchną tym środkiem antybakteryjnym, a nigdy nie widziałam takiej wersji zapachowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, to może zajrzę to TBS, bo w sumie mam pod ręką, a nie zachodze, a przy kilku godzinach w raczej niezbyt czystej szkole, tramwajach, pociągach itp. zawsze przyda się odświeżenie i dobrze, gdyby pachniało :D

      Usuń
  5. hahah rzeczywiście! oni zawsze tam prowadzą takie albumy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny sweterek upolowałaś :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...