Przegląd filmowy, czyli filmy warte obejrzenia.

Niektóre z Was pewnie wiedzą, że jestem filmomaniaczką, a książki czytam od wielkiego dzwonu. Jasne są tacy, co lubią jedno i drugie. Jednak ja nie mam wyobraźni przestrzennej i trudno mi jest sobie wyobrazić historię, którą widzę tylko na papierze, tak już mam. Nawet moja prezentacja z ustnej matury była oparta głównie na filmach. Szkoda tylko, że obecnie coraz trudniej znaleźć filmy godne uwagi. Postanowiłam więc zrobić małe filmowe zastawienie dla innych filmomaniaczek np. Zaczarowanej, studentów podczas sesji, którzy zamiast się uczyć mają ochotę obejrzeć coś ciekawego oraz wszystkich innych niemających nic do roboty. Postanowiłam skupić się na nowościach, bo pewnie i tak większość starszych filmów zdążyłyście już obejrzeć. 


The Riot Club [2014]

Film opowiada historię elitarnego klubu Riot na Oxfordzkim uniwersytecie w którym znajduje się dziesięciu członków [z ponad 20tys. studentów Oxfordu] uważających, że za pieniądze mogą kupić wszystko. Pokazuje, jak zwykły człowiek jest mały wobec świata ludzi z pieniędzmi i co się dzieje, kiedy niektórych postępowanie wymyka się spod kontroli.












Niezłomny / Unbroken [2014]

Oparta na faktach historia Louisa Zamperiniego, biegacza, któremu druga wojna światowa pokrzyżowała plany wystąpienia na olimpiadzie w Tokio. Jego samolot zostaje zestrzelony nad oceanem, a po 47 dniach dryfowania trafia do japońskiego obozu jenieckiego. Jak na debiut Angeliny Jolie, jako reżysera film jest moim zdaniem udany.












Sędzia / The Judge [2014]

Znany adwokat Hank Palmer z Nowego Yorku powraca w rodzinne strony na pogrzeb matki. Na miejscu dowiaduje się, że jego ojciec - miejscowy sędzia uwikłany jest w morderstwo. Postanawia bronić ojca, a przy okazji odnawia relacje z dawno już nie widzianymi członkami rodziny.









 



Początek / I Origins [2014]

Mówi się, że oczy są zwierciadłem duszy. Coś w tym jest. Ian - główny bohater jest mikrobiologiem u progu przełomu naukowego, którego najbardziej interesuje ludzkie oko. Uważa, iż każdy człowiek ma unikatową parę oczu odzwierciedlającą duszę człowieka. Wyrusza w podróż do Indii w poszukiwaniu dziewczyny, która może potwierdzić lub obalić jego teorię. Czy uda mu się ją odnaleźć ? Przekonajcie się sami. Zachęcam też do obejrzenia filmu do samego końca, włącznie z napisami, owa "scena" na końcu filmu intryguje mnie jeszcze bardziej niż cały film.



 







Dla ciebie wszystko / The Best of Me [2014]

Historia dwójki zakochanych w sobie ludzi, którzy spotykają się po latach przy okazji śmierci ich wspólnego "przyjaciela". Film może jest trochę przewidywalny, podobny do Szkoły uczuć, ale podczas niego ryczałam prawie od początku do końca, haha nie pytajcie dlaczego, już tak mam. Kto też płacze na filmach ręka w górę... w sumie bardzo dobra pozycja na zbliżające się Walentynki.










 

Tiger eyes [2012]

Historia 17-letniej Davey Wexler, która po śmierci ojca przeprowadza się z Atlantic City do rodziny w Nowym Meksyku. Na swojej drodze spotyka Martina, który pomaga jej przejść przez trudne chwile, mimo, że sam nie jest w najlepszej sytuacji. Film powstał na podstawie powieści Judy Blume, więc jeśli nie przepadacie za oglądaniem filmów, możecie pokusić się o papierową wersję.











Oglądałyście któryś z tych filmów ? Może widziałyście ostatnio coś wartego uwagi ?
Buziaki, Szarona.

40 komentarzy:

  1. Nie oglądałam żadnego. Mnie mąż zaraził filmami z bohaterami komiksów Avengers, Kapitan Ameryka, Thor itd. No i serialami Flash, Arrow i Gotham. Są świetne jeśli ktoś lubi oglądać filmy i seriale z superbohaterami :))

    OdpowiedzUsuń
  2. "I origins" to szokujący, niesamowity film. Polecam go każdemu. Generalnie lubię filmy o naukowcach albo geniuszach i zagadkach, typu "Dowód", "Pi" albo "Buntownik z wyboru". :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie uświadomiłaś mi jak bardzo jestem w tyle jeśli chodzi o filmy.. Zdecydowanie za dużo seriali oglądam.. Zachęciłaś mnie do obejrzenia The Riot Club, lubię takie "studenckie" filmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam żadnego, zacofana jakaś jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę obejrzeć "Dla ciebie wszystko" ":)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurcze, żadnego nie oglądałam! Muszę to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żadnego z nich nie widziałam ale jak tylko będę mieć trochę więcej wolnego czasu to będę musiała to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. "Niezłomny" to świetny film, chociaż trochę przydługi:) Nie wiedziałam, że Jolie go wyreżyserowała.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych filmów i pewnie prędko nie poznam, bo mam spore zaległości z zeszłych lat. Jakoś nie ciągnie mnie do namiętnego oglądania filmów, a jak już się zdarzy to robię sobie z Ukochanym maraton;) Ja płaczę praktycznie na każdym filmie, także podnoszę łapkę w górę^^

    OdpowiedzUsuń
  10. oo czesc filmow na penwo pobejrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. "Sędzia" i "Niezłomny" są u mnie na iście "do obejrzenia" - co roku staram się obejrzeć większość tytułów, które pojawiają się w nominacji do Oscara:)
    Nie wiem jakie filmy lubisz, ale na mnie ostatnio spore wrażenie zrobił "Wolny strzelec", warte zobaczenia są też "Zaginiona dziewczyna" i "Whiplash".

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 ostatnie dodałam do 'chcę oglądnac' a reszty też nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie oglądałam żadnego, ale wszystkimi mnie zaciekawiłaś i na pewno je obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O i takie kino lubię, ciekawe niebanalne historie , w dosyć ambitnym wydaniu. Na pewno na mojej liście jest niezłomny, tutaj akurat nazwisko Angeliny Jolie w ogóle mnie nie przyciąga, ale sama tematyka filmu już tak. Koniecznie muszę też zobaczyć Początek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem zadowolona zdecydowanie! :D I proszę o więcej - dla mnie to nie lada gratka jako dla filmomaniaka :D
    Znam tylko 'dla Ciebie wszystko' - jak mogłabym nie znać - w końcu SPARKS! :D Czekałam tylko jak pojawi się na internecie i jestem zadowolona, film nie rozczarował mnie, jest tak samo dobry jak inne pozycje na podstawie książek Sparksa :) Lubię taką tematykę poza tym.. cóż tak, jestem romantyczką :)
    Zainteresował mnie też klub... i zaraz dodaje do 'chcę obejrzeć'. Początek i ostatni film także mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. JA AKTUALNIE OGLĄDAM ŻYWE TRUPY...... PRZEZ PALCE ALE OGLĄDAM HEHEHEHE MÓJ SYN MNIE NAMÓWIŁ....

    OdpowiedzUsuń
  17. O dziwno, nie widziałam żadnego z tych filmów. Chociaż ostatnio rzadko co oglądam - większość wolnego czasu spędzam przy książkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super bo "sędzia" zamierzałam obejrzeć :) sama mam w planie takie kolejne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam niezłomny i sędzie przedwczoraj oglądałam :) Oba filmy bardzo fajne!
    Pozostałych JESZCZE nie oglądałam, ale jako że mam teraz ferie, to na pewno się to zmieni! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale na dzisiejszy wieczór rezerwuję "Sędzia" ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niech się tylko sesja skończy to obejrzę wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nie znam żadnego, ale może na wieczór coś sobie wybiore:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Żadnego nie widziałam, więc czas to zmienić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam film pt. Sędzia, ale aż tak bardzo mnie nie zachwycił

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwsze 4 mnie zainteresowały! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oglądałam Sędziego i jak dla mnie był całkiem fajny, oczywiście na końcu zrobiło mi się bardzo smutno - wiadomo. Uważam, że fajnie zrobiony i dotyka wiele problemów.Co do "Niezłomny".. hmmm Cook ze skinsów nie robi na mnie dobrego wrażenia, oglądałam go jeszcze w innym filmie co uważam za jeden z tych 'ryjących beret' więc na razie mogę sobie odpuścić. Ale na pewno w końcu go będę oglądała, ot tak z czystej ciekawości. Tobie mogę polecić z pewnością 'In your eyes', uważam że to jest pozycja godna uwagi. 'Begin again' na pewno już widziałaś.. i na koniec mój ulubieniec jako fanatyka jedzenia i gotowania 'chef'.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jako filmomanniaczka obejrzę wszystkie, bo.. żadnego nie widziałam :O Aczkolwiek jeśli chodzi o Dla Ciebie wszystko to najpierw przeczytam książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj Sędzia bardzo mi się podobał... :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ostatnio więcej czytam niż oglądam, ale w sumie trzeba by coś obejrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  30. Żadnego z tych filmów nie widziałam, kilka mam na liście do obejrzenia, reszta już na nią trafia :) A ja ostatnio obejrzałam film "Belle" i byłam zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety żadnego nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Film Sędzia jest świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie jestem pewna czy trafię w Twój gust, ale może "Świat w płomieniach"? Bardzo przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ostatnio narobilam sobie bardzo dużo zaległości, musze to nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie widziałam żadnego z nich, muszę nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie widziałam żadnego z tych filmów, ale mam ochotę na Sędzię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe zestawienie, nie znam żadnego z tych filmów i koniecznie muszę to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  38. o nie, o żadnym nie słyszałam :D ale ja zawsze byłam zacofana z filmów

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajne filmy, większość z nich już oglądałam. Mamy chyba podobny gust ;) Ja również dodałam ostatnio na bloga post o filmach wartych obejrzenia, więc zapraszam ;)

    http://pannazuzannabeauty.blogspot.com/2015/05/moja-zota-10-czyli-filmy-na-wieczor.html

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...