Nowości z ostatniego czasu.

Dawno nie pokazywałam Wam nowych nabytków, ale nic dziwnego, jeśli staram się ograniczać zakupy kosmetyczne i wykorzystać pierw to co mam, zanim kupię coś nowego. Chyba przeszła mi potrzeba posiadania każdego kosmetyku, o którym przeczytam kilka pozytywnych recenzji. Hmm, w sumie to chyba dobrze prawda ?



Jak widać na załączonych zdjęciach, kiedy odpuściłam sobie kosmetyki, to przerzuciłam się na zapachy... Postanowiłam na wypróbowanie kupić świecę w BBW - Red Velvet Cupcake. Trafiłam na promocję jeszcze zanim zaczęła się wyprzedaż. Teraz już na próżno mogłabym szukać jakiś interesujących mnie zapachów. Tak czy inaczej świecę zdążyłam w między czasie zapalić i powiem Wam, że jestem zadowolona z jej intensywności. Pewnie jeszcze nie raz skuszę się na jakąś od nich, choć przyznam się, że mało która świeca ostatnio mi się podobała. 
Przygarnęłam również nową świecę Yankee Candle - Berry Colada. Za każdym razem kiedy wchodziłam do sklepu na warszawskiej Saskiej Kępie się do mnie uśmiechała, aż w końcu weszłam i kupiłam. W Polsce zapach jest niedostępny, ale na szczęście ten sklep ma w swoim asortymencie czasem jakieś rarytasy. 
Przyszły też woski oraz samplery ze wspólnego zamówienia u Ani, które zostało poczynione jakieś 2 miesiące temu. Wiadomo na przesyłkę z USA sporo trzeba się naczekać, ale myślę, że warto. Już poczyniłam kolejne zamówienie, teraz muszę czekać.  



Wszyscy wiedzą, że w Arkadii został otworzony salon KIKO, byłam tam i ja, dzień po otwarciu. Wzięłam na wypróbowanie trzy lakiery: 255, 332, 511. Ten ostatni pokazywałam już nawet na łamach bloga KLIK. Jeśli chodzi o same lakiery to są naprawdę niezłe i pewnie jeszcze się skuszę na jakiś jeśli będę w tych okolicach.
Przy okazji kupowania w Rossmannie prezentów pod choinkę do koszyka wrzuciłam sól do kąpieli w saszetce na wypróbowanie. Ostatnio coś nie mam ochoty na długie kąpiele w wannie. Czas to zmienić. 



Jeśli chodzi o prezenty świąteczne to nie było ich wiele, głównie drobiazgi oraz słodycze. Domownicy mieli zakaz kupowania mi kosmetyków, muszę przecież wykorzystać to co mam. Takim sposobem trafiła do mnie szczoteczka elektryczna oraz Tangle Teezer, który sama sobie wybrałam. Po kilkunastu użyciach już go uwielbiam, na moich cienkich włosach sprawdza się naprawdę super.



Przyszła też moja niespodziewana wygrana w konkursie u Hispanioli - kalendarz z miniaturkami lakierów Ciate. Dostałam go już po świętach i od razu otworzyłam cały, by obejrzeć kolorki. Nie mogłam się powstrzymać, choć fajnie by było codziennie otwierać "okienko" z nowym lakierem. Kolory są cudowne, chyba każdy mi się podoba. Jeszcze żadnym z nich nie malowałam paznokci, ale na pewno dam znać jak się spisują.



Miałyście do czynienia z którymś z tych produktów ?
Buziaki, Szarona.

54 komentarze:

  1. Mam tą samą TT :D Wspaniałe nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. TT mam wersję podstawową używam od roku a nie dawno w moje łapki wpadła jeszcze kompaktowa ;) Uwielbiam. Te lakiery wygrane są super! Ucieszyłabym się z takiego kalendarza, ale pewnie też bym od razu cały otwarła:D

    OdpowiedzUsuń
  3. zestaw lakierów genialny! :)
    a co do kiko 255 - ostatnio widziałam grafikę z nim właśnie gdzieś na blogu chyba i jak tak patrzyłam na niego to pomysłałam że mam podobny lakier brokatowy i jakby dodać bazę do tego to spokojnie mogłabym stworzyć jego podróbkę :D Kiedyś zrobię coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Saska Kępa - mieszkałam tam chwilkę :) Kocham WWA! :)) Ps. Fajne nowości masz :]

    OdpowiedzUsuń
  5. a woski zamawiane z usa są tańsze niż w Pl? wysyłka wiadomo że jest podzielona przez ilość zamawiających ale dużo wyniosła Cię?
    te mini lakiery są super :) szkoda że nie lubię malować pazurów :P
    ale za to skusze się na sól bo uwielbiam umilacze kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka kolekcja lakierów ;O no i te zapachy z Yankee Candle! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale super zapachy wosków i świec!

    OdpowiedzUsuń
  8. TT i ja dostałam na święta, ale wersję Salon Elite - na razie sprawdza się dobrze, wygodnie się ją myje. :))
    Bardzo podoba mi się ten kalendarzyk z lakierami, przed świętami widziałam go w Tkmaxxie i obejrzałam go sobie. :D Tzn. opakowanie. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że ja nie mam dostępu do sklepu YC stacjonarnie i to jeszcze z niedostępnymi u nas zapachami. Ale zamówienia z USA popełniam regularnie na pocieszenie :) Kalendarz z lakierami bardzo fajny ale szkoda, że już po adwencie go dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż mi serce szybciej zabiło, jak zobaczyłam w Bloglovin' to zdjęcie! :D Kocham YC i wszelkie zapachy. I do tego takie oryginalnie i niespotykane. I kalendarz z lakierami - cudo... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ten kalendarz z lakierami jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  12. genialny ten kalendarz :D ojjj nie pogardziłabym :D cudowne kolorki!
    szczotka TT mi się marzy, bo póki co podkradam siostrze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. TT uwielbiam i nie zamienię na nic innego :)
    W Yankee zakochałam się, jednak na razie ograniczam się do wosków, z racji, że uwielbiam zmienność :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kalendarzyk z tyloma lakierami naraz to świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe zakupy, aż miło poparzyć, niemal wszystko mnie ciekawi i interesuje :) zwłaszcza zapachy.. sama czekam na kilka nowych świec.. cudo udało Ci się dorwać :) daj znać podczas palenia jak się sprawuje.. woski i samplery super zapachy mają.. niektóre i mnie kuszą.
    Sklepu Kiko zazdroszczę, marzą mi się lakiery od nich.

    OdpowiedzUsuń
  16. A ile te lakiery Kiko kosztują? Ja to mam kawałek drogi do Arkadii i żadko tam bywam. Ale nie powiem kusi mnie Kiko więc postaram się tam wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Te kalendarze ciate są bardzo fajne, mnie udało się taki upolować w tkmaxx na wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne nowości, tez mam oral-b ale inny model:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kalendarz Ciate :O woski, świece - same wspaniałości :D

    OdpowiedzUsuń
  20. ile wosków i świec :) super kalendarz bajkowy wręcz i tyle wspaniałości w sobie krył :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ile wosków! raaj!
    chce sobie kupić szczoteczkę elektryczną, czekam tylko na jakąś promocję.

    OdpowiedzUsuń
  22. Berrycolada <3 zazdroszczę <3
    Sama muszę kupić nowego TT, bo mój już jest trochę zużyty :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Super super, a z takim kalendarzem to się jeszcze nie spotkałam. Fajnie mieć tyle lakierów, ale też dobrze, że nie są one duże. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale Ci się trafił piękny kalendarz adwentowy ;) I do tego mogłaś otworzyć wszystkie okienka na raz;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lakiery !!! Zapiera dech <3 Cudowne kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam do czynienia tylko z TT :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Rzeczywiście przerzuciłaś się na zapachy :D
    Poza tym mam i bardzo lubię szczotkę TT, a szczoteczkę wolę Sonicare - jest idealna!

    OdpowiedzUsuń
  28. Z Twoich nowości mam kompaktową szczotkę TT i szczoteczkę do zębów :) Obie rzeczy bardzo lubię i mam nadzieję, że u Ciebie się sprawdzą świetnie przy dłuższym używaniu.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta Bery Colada mach i do mnie z Twojego zdjęcia, muszę kiedyś dorwać ten zapach :) I powiem Ci, że lakiery z kalendarza wymiatają, bardzo fajna rzecz a kolory naprawdę ładne. też bym w życiu nie wytrzymała, żeby otwierać po jednym okienku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oj kalendarza ciate ci mega zazdroszczę!!

    OdpowiedzUsuń
  31. lakierów Ci zazdroszczę! :) I tych zpachów maaan :3

    OdpowiedzUsuń
  32. Zazdroszczę Ci tych lakierów!:)

    OdpowiedzUsuń
  33. wspaniałe nowości :) szczególnie woski i świece :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne nowości - oj jaką mam ochotę na te świece i woski.

    OdpowiedzUsuń
  35. Kilka dni temu również zakupiłam szczoteczkę elektryczną:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Saska Kępa niestety nie jest mi po drodze, ale kiedyś w ramach weekendowego spaceru muszę się koniecznie wybrać na zapachowe polowanie :) Lakiery Kiko wybrałaś sobie śliczne i mam nadzieję, że 255 Cię nie zawiedzie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Tej wygranej to Ci bardzo bardzo zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow, ile świec i wosków... :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetne zapachy, a ile lakierów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeju w koncu muszę kupić Yankee candle <3

    mysmilelile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ahhh takim kalendarzem z Ciate to bym nie pogardziła. Lakiery są boskie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Kocham yankee candle, są naprawdę warte takiej ceny...ten zapach ♥
    maddie-madzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Tangle Teezer uwielbiam, chociaż mam akurat w wersji Salon Elite ;) Do sklepu Kiko, dla własnego dobra, chyba wolę nie wchodzić :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...